Przejdź do głównej zawartości

GlamBox edycja VI - Goła i edycja VII -Kolorowelove

Witajcie,
w ostatnim czasie w Glam Shopie pojawił się dwie nowe patelki Goła i Kolorlove i dziś chciałam przybliżyć wam obie.




 Obie palety są aktualnie dostępne w cenie 119 zł, a swoje kupiłam za 99 zł w przedsprzedaży.
Palety zawierają po 10 cieni w tym są maty i błyski (oraz sprasowane pigmenty).


"GOŁA"

To może zaczniemy od edycji VI "GOŁA" i tu mały chochlik bo na opakowaniu jest edycja V tak pomyła, która nie została poprawiona.

10 cieni - GOŁY, ROZEBRANY, NUDYSTA, NATURALNY, BRĄZ, MANIERA, MASKA, RUTYNOWY, CODZIENNY, ZWYKLACZEK.


Poniżej cienie w dwóch odsłonach światło sztuczne i dzienne.
















KOLORLOVE

10 cieni - BŁYSZCZĄCA BRYZA, SŁODKA MIĘTA, HIT KOLOR, O-TAAAK!, NA PURPUROWO, MATOWY RÓŻOWY, TOP, KWASKOWATY, O.K., MAXIN.


Poniżej również zdjęcia w świetle sztuczny i dziennym.














 Na koniec makijaż wykonany obiema patami.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Klaziena chusta

Witajcie, dawno nic nowego nie było ale to z braku czasu, a do tego teraz wirus ( kwarantanny), w głowie się nie mieści co się dzieje na świecie. W ramach akcji #zostańwdomu powstała piękna chusta. Chusta Klaziena 🥰 😍 🥰 😍 włóczka od @kokonki.motki -  kokonka Soft 178 1000mb + Wymiar 180/80 cm.

Kumihimo

Witajcie, lato się kończy a ja ostatnio poznałam kilka nowych metod rękodzieła jednym z nich jest kumihimo i dziś chciałam wam troszkę przybliżyć tą metodę.